29 Mayıs 2012 Salı

İSTANBUL-İZMİR

Geçen haftaki memleketim İstanbul gezisinden ne çıkardın derseniz. İstanbul ayrı bir dünya. doğma büyüme bir İstanbullu olarak 12 senedir İzmir'de yaşamama rağmen hala her gidişimde aklım orada kalıyor. Arkada bırakılan dostluklar,anılarla dolu mekanlar ve o eşsiz İstanbul gerçekten ayrı bir dünya.Kurtlar sofrası olan ve kuzulara yer olmayan iş hayatı bitmek tükenmek bilmeyen hareket aslında insanı yorsada bilmiyorum belkide uzaktan hoş gözüküyor. Oysaki İzmirim öylemi cumadan kaçılıp pazartesi biten haftasonu tatilleri, mezelerle dolu sofralar,daha durgun yaşanacak kadar kazanılan paralar ,kısıtlı iş hayatı,olmayan fabrikalar,üretim ile İstanbul'a göre boş caddeler,trafik . daha az hırslı,kurttan çok kuzuların olduğu bu İzmir'i seviyorum galiba ya da yaşamak zorunda olduğumdan sevmeye mecbur hissettim kendimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder